Kohberg jest
największym producentem pieczywa w Danii - firma stworzyła ciekawe
opakowanie na bułki: opakowanie przypomina biustonosz a znajdujące się
wewnątrz pieczywo ma się kojarzyć z kobiecymi piersiami. To wszystko ma
na celu pozyskanie funduszy na duńskiej Cancer Society (walka z rakiem piersi)
Przy okazji trochę postraszę:
"Rak piersi jest jednym z najważniejszych problemów zdrowotnych u kobiet w Polsce.
Z obecnie żyjących, co 14 Polka zachoruje na raka piersi w ciągu
swojego życia. Biorąc pod uwagę wzrostowy wskaźnik zachorowalności,
istnieje realne zagrożenie zwiększeniem się liczby Polek, które
zachorują w najbliższej przyszłości na ten nowotwór. Nowotwory złośliwe
są pierwszą przyczyną zgonów u kobiet do 65 roku życia w Polsce, a rak
piersi jest pierwszą przyczyną zgonów u kobiet w wieku 40-55 lat."
Opakowanie produktu może mieć znaczenie dla jego sprzedaży. Estetycznie wykonane zawsze bardziej przyciągają uwagę konsumentów, a zatem i produkty łatwiej sprzedać. Bardzo pomysłowo wykonywane są również opakowania ekologiczne.
OdpowiedzUsuńNiestety, ale nabieram sie na taką formę promocji/reklamy :P baby lubią błyskotki czy ładne kolory a to na pewno ma jakiś wpływ na wybór danego produktu
OdpowiedzUsuń