poniedziałek, 31 marca 2014

Kampania przeciw przemocy

„There’s no excuse for domestic violence. Talk with someone who care.”
 

"Nie ma usprawiedliwienia dla przemocy domowej. Porozmawiaj z kimś, kogo to obchodzi"
 

Zjednoczone Emiraty Arabskie

Na plakatach widzimy zdjęcia rentgenowskie dłoni, ręki i stopy. W pierwszej kolejności zwracamy uwagę na elegancką biżuterię, dopiero później w oczy rzucają się połamane kości.

  •  „He gave me this for our anniversary” (Dał mi to na naszą rocznicę) - napis przy bransoletce
  •  He gave me this when he proposed"(Dał mi to kiedy się oświadczył) - napis obok pierścionka
  • He gave me this for my birthday" (Dał mi to na moje urodziny) - napis obok bransoletki na stopę
„He gave me this for nothing at all” (Dał mi to bez żadnego powodu) - przy złamanych kościach
 

Kampania miała na celu uświadomienie, że bicia nie da się w żaden sposób usprawiedliwić i nie pomogą drogie prezenty ani pamięc o rocznicach. W krajach muzułmańskich jest to swego rodzaju wyzwanie, bo napotyka się na "opór materii": wewnętrzne spory pomiędzy małożonkami postrzegne jest przez społeczeństwo jako prywatna sprawa, w którą lepiej się nie mieszac...





1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...