piątek, 9 maja 2014

Gdzieś to już widziałam IX

 „My byliśmy u was. Teraz czas, żebyście to wy nas odwiedzili” (2008 r)
- zachęca Polska Izba Turystyki. Tłem reklam są flagi Francji, Wielkiej Brytanii i Włoch - kraje, w których prowadzona była kampania zachęcająca turystów do odwiedzenia naszego kraju. 

Więcej:  Kreatywna reklama po polsku

Po tym jak plakaty pojawiły się na ulicach angielskich miast, zwrócono uwagę, że są podobne do kampanii Eurostaru pod nazwą „Think Big” z 2004 r, (przewoźnik kolejowy obsługujący połączenia między Londynem a Paryżem)





w pakiecie dorzucam jeszcze jeden plakat z 2013:
ACCEM jest jedną z głównych organizacji pozarządowych w Hiszpanii, która działa na rzecz uchodźców i imigrantów. Pomysły podobne, jednak ten w polskim wykonaniu najbardziej przypadł mi do gustu.



1 komentarz:

  1. Rzeczywiście, uderzające podobieństwo. Ale zgadzam się z tym, że polska wersja wyszła najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...